Általános fogászati kezelések

Állapotfelmérés

12627490_mA vizsgálat alkalmával dr.Major Ilona fogszakorvos  teljes körű szájvizsgálatot végez, melynek során a szükséges beavatkozásokról tájékoztatja Önt. Amennyiben fogpótlásra, vagy több beavatkozásra van szüksége, annak pénzügyi kalkulációját is elvégzi, és ha Ön a kezelések igénybevétele mellett dönt a következő kezelés időpontját is egyezteti.

Tájékoztatjuk, hogy az állapotfelmérés abban az esetben ingyenes, amennyiben további fogászati kezelést kell igénybe vennie.Ellenkező esetben az állapotfelmérés díja 5.000.-Ft, amiről kiállított készpénzes számlánkat egészségpénztárától visszaigényelheti.

Az állapotfelmérést és az esetleges fogpótlás tervezését, valamint a diagnózis felállítását elősegítheti 1 hónapnál nem régebbi panoráma röntgen felvétel bemutatásával. Ha rendelkezik ilyen felvétellel azt a konzultációra hozza magával.

Ha igényli, a felvételt térítés ellenében röntgen laboratóriumunk elkészíti Önnek.

Bejelentkezés röntgen laboratóriumba., Bejelentkezés

Szájsebészet

11170960_mA modern fogászat és egyben rendelőnk célja, hogy megakadályozza illetve késleltesse a fogak elvesztését.

Fogorvosaink mindent megtesznek a fogak védelme és megtartása érdekében, hiszen minden egyes fog elvesztése drasztikusan befolyásolja a száj egészségét és a páciens megjelenését. Ennek ellenére sajnos a fogeltávolítás néha elkerülhetetlen.

Gyakori problémaként merül fel a bölcsességfog okozta fájdalom. Amennyiben bölcsességfoga problémát okoz Önnek: ínyduzzanat, fájdalom rendellenesen kinövő foga van, kérjen időpontot fogorvosunktól egy konzultációra, hogy ha szükséges a további kezelését megbeszélhessék. Bejelentkezés

Gyökérkezelés

A gyökérkezelés egy nagyon hatékony kezelés a fog megtartása érdekében. Az eljárás fájdalommentesen, helyi érzéstelenítés mellett történik:

A gyökérkezelés során a fogbélüreg (pulpa) tartalmát eltávolítjuk. Ezt a teret lehetőség szerint sterillé tesszük, és olyan anyaggal tömjük be a gyökércsatorna teljes hosszában, amely tartós zárást biztosít.

A gyökérkezelés indoka leggyakrabban a fogbélgyulladás, amit a mély szuvasodásból származó baktériumpenetráció okoz. A gyökércsatornába és annak falába ilyenkor baktériumok kerülnek. A gyökérkezeléssel a fertőzött beltartalmat és a fertőzött csatornafalat is eltávolítjuk. Ezt gyökérkezelő tűk segítségével hajtjuk végre. Az eljárás segítségével a fog által okozott fájdalom is elmúlik. Bejelentkezés

7144655_m

Ha Önt az alábbi tünetek gyötrik, ne késlekedjen, lépjen kapcsolatba velünk, hogy kezelését mihamarabb megkezdhessük:

12781377_m

• spontán fájdalom, vagy lüktető fájdalom
  • Evés, rágás, harapás közben fellépő fájdalom
  • Hideg és meleg érzékenység

Diagnózis felállítására kizárólag személyes megjelenés és fogorvosi vizsgálatot követően kerülhet sor.

Bejelentkezés fogorvoshoz

Ne késlekedjen, hiszen ha a fájdalom erősödik és elviselhetetlenné válik, az arra kényszerítheti, hogy sürgősségi fogászati ellátást vegyen igénybe, ami során a fog eltávolítása mellett dönthetnek.

Az időben elkezdett gyökérkezeléssel elkerülheti a fog eltávolítását, ami további kiadásoktól kímélheti meg, mivel a kihúzott fogat fogászati implantátummal, vagy híd készítéssel lehetséges pótolni.