Konzerváló fogászat

Minden olyan eljárás amellyel a károsodott (szuvas, letört, stb) fogak további állapotromlását lelassítjuk, megakadályozzuk.

Leggyakoribb eljárások:

Fogtömések:

17918252_mRendelőnkben a szuvas fogakat betömhetjük a fog színének megfelelő, fénypolimerizációs technikával készülő tömőanyagokkal.

A fogszuvasodás okozta üreg kitisztítása után a zománcot előkezeljük, hogy az így mikroérdesített felületre felvitt speciális ragasztó minél nagyobb felületen tudja rögzíteni a tömést. Ezután a tömőanyagot szín és áttetszőség alapján rétegezzük a fogra.

Ezzel a módszerrel képesek vagyunk a fog színét és formáját természethűen helyreállítani. Az eljárással a fog egy ülésben ,( ha gyökérkezelés nem szükséges) betömhető. Bejelentkezés, Mosolytár >>

Inlay, onlay

12078162_mA szuvas fogba, a töméshez hasonlóan készíthetünk esztétikus inlayt (betétet), amely a fogtechnikai laboratóriumban készül az orvos által vett lenyomat, illetve a fogszínkulcs alapján kiválasztott fogszín alapján.

Az inlay-ket a fogba preparált konvex üregbe a lenyomat alapján a fogtechnikai laboratórium készíti el, majd beragasztjuk a fogba.

Válassza ezt az eljárást, hogy a tömésnél tartósabb, anatómiailag élethű, és a fog színéhez megfelelő színű betétet készíthessünk. Az inlay-k készülhetnek kompozitból vagy a hátsó fogak területén nemesfémből is.

Bejelentkezés, Mosolytár >>

Gyökérkezelés

A gyökérkezelés egy nagyon hatékony eljárás a fog megtartása érdekében: 7144655_m

A gyökérkezelés során a fogbélüreg (pulpa) tartalmát eltávolítjuk. Ezt a teret lehetőség szerint sterillé tesszük, és olyan anyaggal tömjük be a gyökércsatorna teljes hosszában, amely tartós zárást biztosít.

A gyökérkezelés indoka leggyakrabban a fogbélgyulladás, amit a mély szuvasodásból származó baktériumpenetráció okoz. A gyökércsatornába és annak falába ilyenkor baktériumok kerülnek. A gyökérkezeléssel a fertőzött beltartalmat és a fertőzött csatornafalat is eltávolítjuk. Ezt gyökérkezelő tűk segítségével hajtjuk végre. Az eljárás segítségével a fog által okozott fájdalom is elmúlik. Bejelentkezés